Frys inte ihjäl =P

"Är du tveksam om en handling är bra eller dålig så avstå från den" -- Zarathustra

Serien Glee är ju rätt trorftig men musiken är bra!
Å filmen som jag vill ha är Europtrip. Den borde man bara ha. Men jag missade den bästa biten igår när de var i amsterdam och blev höga. sen fick femman krupp och jag missa praktiskt taget hela slutet...

Tycker det är jättemysigt väder så länge jag slipper gå ut i det =P

Ash då blev så lycklig över att jag kanske skulle kunna hitta henne på facebook, men den enda som fanns bodde i argentina... e-posten har jag svårt att tro att den fortfarande är igång, men jag får väl lov att testa.

jag som hade så mycket å skriva, vart tog det vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0