Frosta av vintern

Detta satans mörker. Det är därför jag inte kommer ur sängen på dagarna. Det är ju lixom inte ens ljust när det borde kunna vara det! Å frost är inte snö! Frost är ett hån mot mig. "Haha det är så kallt så du får frysa arslet av dig utan att du får göra snöänglar!" =P

Jag vill inte komma till "landet är för stort" men jag är på god väg. Visst det är väl inte Dyyyyrt att flyga, men det kostar iaf mer än att åka buss...
Vi får se, en sak i taget.
Visst hade jag väl inte tänkt mig någon solaochbadasemester men lite bada vill jag ju! Jävla maneter.

Gick förbi fängelset häromdan och det lukta mat! Vilket monster det där stället har blivit förresten. Har inte sett det på länge men det har ju verkligen expanderat åt alla håll! Uppåt nedåt, sidorna.

Hade ont i bena igår och kom då å tänka på den underbara massagen jag fick nere hos Linda =D

Å så gör jag lite reklam igen. 7 december (tror det är på måndag) kommer blodbussen till kumla. Gå dit =P
är hur enkelt som helst och ni gör en mycket god gärning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fredrik ger säkert gärna lite mer massage om du kommer tillbaka hit och hälsar på igen :D Hehe.... Alltid kul att utnyttja en trevlig singel inte sant? :P

2009-12-07 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0