En sjöjungfru till sjöpojken

Först så läste jag BAL. jamen okej om hon ska bort en kväll herregud jag klarar mig väl. sen läste jag ordentligt och insåg att det stod BALI! heh... Jag är så långt ifrån på hennes nivå som det går att komma.
"ja jag har blivit med bjuden till bali över helgen" gah haha nej jag är inte alls avundsjuk =P
Helt ärligt så är det till och med för mycket för någon som mig att ens förstå haha

Det är inte hästarna det är fel på, det är inte ryttarnas fel (eller jo mer eller mindre). det är ridläraren som är dum i bollen! Om hon säger "ställ hästen till vänster" så är det ju klart som fan att hästen sen blir ställd till vänster! Ett smart drag kunde ju ha varit å säga "ta för i helvete i yttertygeln" eftersom den bara hängde där och led sedan med höger. TADA! uff jag var självmordsbenägen efter första talet hon höll och jag satt på läktaren!!
Kan hon inte heller låta ungarna (plus gubben) rida MEDANS hon pratar dynga? =O
Det är ingen idé att säga till någon som inte vet hur man driver fram en häst att "sätta sig på rumpan" för sätter de sig utan att RIDA så är det väl klart som fan att den lite lata hästen stannar!
Hon är en jätteduktig ryttare men lära ut är en helt annan sak. Trodde väl bara att någon som varit ridlärare i över 15 år borde ha fattat om det hon säger inte går in i folks huvuden.
Ash!

Jag köpte en JÄTTEFIN "klänning" på Mallorca...dock har den aldrig blivit använd. gissa varför? heh. men nu har jag fått för mig att jag ska sy om den. planen är bra utförande kan nog bli värre.

Å så ligger jag efter i tattuerandet igen =P jag vet precis vad jag vill ha men inte riktigt vart. eller jo det gör jag...fast där vill jag egentligen inte ha en tattuering, men där skulle den jag vill ha passa =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0