Det ligger snö på marken

Idag ville jag åka skidor, igår var det bowling jag ville ha och i förrgår ville jag bada... hm...


Micaela kan han hälsa på men jag som står precis brevid ser han inte ens...
Klockan var snart tolv när vi kom till Strömpis igår och vi blev rejält chockade över kön! "jamen det brukar vara mycket folk" sa tjejerna. jamen brukar det vara SÅ HÄR mycket folk??!! Nej jag ställer mig inte i den där kön för att få vara där inne i knappt två timmar det är ju ingen ide!
Men efter att ha stått där ute i MAX två minuter och begrundat situationen så säger Susanne(a) några magiska ord till vakten och så gick vi in FÖRE hela jävla långa kön! ha! Där fick den bruden anastatus av mig! =D

Väl inne trodde jag jag dött och kommit till paradiset haha. vart har jag varit hela mitt liv. Släpp av mig på mitten av det där dansgolvet så står jag där resten av mina dagar. jag har hittat hem haha! jag minns inte ens när jag dansat så där senast. två timmar räckte väldigt bra när djen var bra och BARA spelade musik man kunde dansa till. Men ett tips från turkiet. Fläcktar!
Å det var snyggingar överallt! Så det är på strömpis de hållt hus? Micaela tyckte jag drog henne i linnet hela tiden men det var ju för att jag var tvungen att inte tappa bort henne medans jag såg mig om över allt =D
Vi gjorde en mycket vetenskaplig observation: De kommer i par!

18 åringarhoppar och knuffas. 20 åringar försöker iaf dansa.

Har man självförtroende nog att fråga om han har något att hämta hos mig så måste jag ju ge pojken pluspoäng haha. men som sagt man går ju inte på krogen för att ragga man går du för att dansa. eller hur? =P
Även om det fanns pojkar så gick det ändå minst två tjejer på varje kille. Å det är snygga tjejer ju! så killarna kunde ju verkligen välja å vraka. Som sagt jag kanske borde börja tänka om? hehe

Kvällen gick mot sitt slut och kön till gardroben blev oundviklig. En rätt söt, lagom biffig vakt övervakade oss. Han verkade inte SÅ märkvärdig, men så började några killar i kön bråka och seriöst jag lovar vakten växte tre decimter och så RÖT han TILL åt pojkarna.
Alltså jag blev så till mig att jag nästan...heh...ja..ni vet... WOW!

Det där sista gjorde verkligen kvällen å var jag inte knäsvag innan pga dansandet så blev jag det då.

Å så måste jag bara påpeka att våran ford låter mer wrooom än micaelas. hennes bil låter wriiiiim.


Det VÄRSTA som finns är när man skriver en massa, ska publicera och så blir det ... nått fel så allt försvinner och man får skriva om. då kan jag nästan klösa mig ur mitt eget skinn. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0