Blå himmel med lite sot

"Mamma Erik vann idol igår"
"Jaha och vem av dem var det då?"
"Han som vann över Calle.." hehe

Don't ask me no questions and I won't tell you no lie. Den finns på grooveshark med Chris Cagle.

Klockan tolv igår var filmen slut men jag fastnade då vid något som hette Blue collar comedy tour the movie. Å jag skrattade mig fördärvad. Jag hade seriöst ont i käkarna! jag MÅSTE ha den på dvd.

Sen har jag även kommit fram till att jag är en björn som har tänkt att gå i ide. DET är VARFÖR jag inte kan sitta i jeansen längre heh.
Å s ajag föresten att jag har fått bränningen på min lilla dator att funka. japp. jag är stolt =D

Jag låg länge i sängen idag och försökte av göra genom den lilla springan mellan fönsterkarmen och persiennen om det var blå eller grå himmel ute idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0