Le om du vill ha sex med mig =P

Jag sov jättebra inatt, konstigt nog. malin pratade tydligen i sömnen emma kunde inte sova andra emma som jag sov med tyckte hon inte fick plats på madrassen men jag sov kanon =D
det var en skön morgon, lugnt och fint kom vi iväg till stan. alla delade på sig på fem sekunder. Emma H och jag gick lite ihop. men det är inte kul att sätta på sig en klänning, tycka att den är rätt okej och sen låta henne testa den, då vill man inte längre ha den då man sett att nåna nnan är snyggare i den =P

det slutade med att de andra skulle gå till ett särskilt ställe och äta och jag thomas och eddy skull eåka hem, men först ville jag inte på MQ och ett till HM sen var jag nöjd. de fick då i uppdrag att leta reda på topshop. de hittade det!!! duktiga pojkar. så det var jag och två små kvinnerstapojkar i den affären och jag höll ju på att dö haha! de är så roliga. folk måste ha undrat vilken relation vi hade haha. de var jätteduktiga och tålmodoga, men de drog gränsen vid att gå till expiditen och fråga om vart man hittar leggings hehe jag tycker om mina små stockholmsbratz <3

alltså allt engagemang har runnit av mig. det har varit full rulle i flera veckor och jag har verkligen inget emot att sitta själv i en lägenhet i stockholm en kväll. helt ärligt det skulle  vara underbart!''
jag vet att jag då ses som tråkig men tro mig att dra med mig på nått jag inte känner för skulle förpesta tillvaron ännu mer. å det är int emitt ansvar att få igång folk och organisera varenda gång så nu när jag faktiskt inte bryr mig kan de ju ta å visa hur jävla duktiga de jämt säger att de är =P jag står inte ivägen =D

Det är skönt å ha folk man kan få klaga hos när man blir smått galen. jag måste få ventilera men jag kan inte göra det åt de/den som behöver höra det för det är ingen idé håll bara käften och ventilera senare åt annat håll.

Kanske börjar det bli lite mycket tjat om turkiet här i men ha överenseende meed mig. jag åker snart och detta har varit planerat ovanligt länge för mig. jag MÅSTE göra en massa sittups när jag kommer hem från stockholm haha. å micaela det blir det varje morgon tio stycken i turklandet mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0