Ja, det är så det går till

Jag skiter i om människan mår så dåligt som en människa kan göra man säger ALDRIG "jag kommer ta livet av om du inte vill ha mig". Man gört bara inte!

Hoppas eddy klarar uppgiften jag gettt honom =P

Jag var på så fruktansvärt dåligt humör idag på förmiddagen. verkligen sånt här "jag hatar hela världen och mitt liv suger"-humör. Vad fille dock inte förstår är att det då är bättre att bara nicka och hålla med mig istället för att käfta emot!
de ska för den deln skaffa en till hund för er som inte visste =P

Jag var skitduktig. jag tog känslorna och stoppade undan dem i en lite ask och så gömde jag den i lillfingret. Klart. nu är jag stark och redo och vad tror ni dumskallen gör!? jo han dyker upp på jobbet och demolerar totalt min fina lilla mur. skit oxå <3 å ja jag har fallit. totalt jävla krashlandat är vad jag gjort. fallskärmen typ eldade jag ju upp.

det är väl ingen ide å sova en timma? vart tar tiden vägen?
köpte en lite cdspelare idag som ska med te turkiet. musik på telefonhögtalarna är ute! haha

imorrn åker vi direkt till stockholm utan att passera gå, alltså kumla. = direkt ifrån jobbet
Imorrn är min sista dag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag är så nyfiken på din krashlandning!

2009-08-14 @ 10:23:25
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0