Who are you to say something like that to me?

When my time comes forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
And don't resent me and when you're feeling empty
Keep me in your memory

I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you


Två avklarade 700 zilloner kvar... suck. lite nytt hopp har jag dock fått.

Myggorna går till anfall!

Okej det här är jättepatetiskt  men jag tänker skriva om roomraiders idag för idag var tre SVENSKA tjejer i florida med. Jag är absolut inte avis på dem för grabben utan för att att de var i florida! Fuskigt =P

Jag har en HEL gardrob med jeans jag inte får på mig. Tjejer vet hur fruktansvärt det är när det gått så långt. Förstår killar? =P Det var hemskt. Helt ärligt jag orkade inte testa alla för det var så förnedrande att inte få dem över höfterna GAH! ännu värre är att jag kan inte springa för att göra nått åt det. Jag går och tro mig det gör jag! Men foten är icke glad över det. kommer in efter en promenad och det ser ännu en gång ut som om nån stoppat ett äpple i min vrist. Jag fick i den i ett par av högklackat hos micaela, kunde inte gå men jag fick i den. PAPPAS mcstövlar däremot fick jag INTE ner foten i. hur länge kommer det här sitta i och hur gör jag för att bli av med det?

Saknar verkligen de där morfinsprutorna jag fick på sjukhuset. Gött säger jag bara.

De som vågar utmana mig angående om jag har "dirt" på dem är väldigt välkomna hehe lämna en komentar så skriver jag om jag hittat en bild =D mohahaha (lägger inte upp bilden i fråga förns efter ett godkännande från den berörde)




Om jag grät, skulle du torka mina tårar?
Om jag balanserade på en skör tråd skulle du hålla min hand?
Om jag bad om en kyss, skulle jag då få det?
Om jag bad om din åsikt, skulle jag då få sanningen eller din omtanke?
Om jag gjorde bort mig skulle du skratta med eller åt mig?
Om jag frös skulle det då vara du som erbjöd mig värme?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0