Plåster i pannan

Micaela är en människa jag är väldigt stolt över. Hon har mognat något enormt det sista året och jag är fruktansvärt glad över att ha henne som vän. Visst har vi slagits, bråkat och undermedvetet hatat varann då och då =P men om det ledde fram te detta så är jag bara lycklig över det.
Det känns bra när man får se en människa förändras till det bättre och hon har genom det gett mig hopp för vissa andra.

Det är verkligen så skönt å bara prata. Linda dina öron måste ha blödit efter att jag åkte haha. Du kan verkligen ge mig hopp om livet genom att bara säga att du tycker om mig =D
Vem vet kanske kommer jag bo i Ekeby-Almby i sommar. Om universum vill mig väl (ha!) men nu har jag iaf nått å se framemot. Tack linda.

Dr. Bergwall säger att man ska ha hallonkräm på finnar...??

"allt det där kanske är sant men just nu vill jag inte ha någon annan än dig"

Vet ni stadium outlet är inte STADIUM! vad arg jag blev å vad löjligt! jag åkte dit bara för å få använda min rabattkupong som gick ut idag å så fick jag inte använda den! Grrr...

Det närmar sig and I'm so exited.




Mormor och jag

Kommentarer
Postat av: Dr. Bergwall

INTE hallonkräm!!! Du lyssnar ju inte! Inte konstigt att du har finnar juuuu!

2009-04-23 @ 00:11:20
Postat av: mickan

<3 det var så fint sagt att jag fick tårar i ögonen :) <333

2009-04-25 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0