You broke the boy in me but you won't break the man



hihihihi




Tack för sofia och micaela. de tvekade minsan inte en sekund innan de försvarade alvidas balutstyrsel mot Ulvens elaka komentarer!

Malin jag är väldigt snäll mot dig med tanke på hur andra skulle reagera om du sa som du gjorde till dem eller berättade vad du höll på med... Akta dig så jag inte uttalar orden!

hade mycket trevligt igår...bortsett från vissa saker som var utom min förmåga. Vansinnigt trött var jag. Kört hem från göteborg och kom inte te Klaras förns halv tolv. hade inte tänkt å gå men malin bönade och bad så. 

jag kommer bli den där bitchen som är emot alla mina vänners pojkvänner haha...



I can see a new horizon underneath the blazing sky
I'll be where the eagles flying higher and higher
Gonna be your man in motion
All I need is a pair of wheels
Take me where the future's lying;




Jag har fått studentbilder från jennica!! tack tack och åter tack för att de iaf tog vettiga kort

Kommentarer
Postat av: Ulven

har du över gått till ulven nu eller vad det för folk skulle förstå? Jävlar hade du hela släkten på studentet eller bara bra vänner? jag fick 2 buketer blommer å 3 gosedjur å en summa penger sen

2008-09-06 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0