"Tror du det finns lyckliga slut för sånna som oss?"

Bilden är ju så fin! Linda i korvburkslagret. MITT PARADIS haha. Sån ordning och reda


Igår städade jag mitt rum, gud vad snyggt det blir när man gör det. Är väldigt nöjd med mitt rum faktiskt. Det kanske inte är just så Alvidigt när man tänker på det, men det är så jag skulle vilja vara haha
Klockan är snart tre och nu ska jag äta frukost hihi jag är nattmänniska helt klart



I dont give a damn bout my reputation
Youre living in the past its a new generation
A girl can do what she wants to do and thats
What Im gonna do




Tycker egentligen sånt här är jättefjantigt och orkar aldrig typ läsa dem som folk skrivit. Men just idag kände jag för att läsa Kennerbergs på bilddagboken. Den är tagen därifrån men omgjord såklart =P
Lite tråkig var den dock. Avslöjade ju inte så mycket haha

Namn - Alvida Margareta Karlsson
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Brunett (men när jag inte färgat det på ett tag syns en annan färg)
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Vattuman
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Ja
Har du syskon - Ja en lillebror
Helgdag- Halloween och nyår! (En lugn jul är även underbart)
Årstid - Vår/Sommar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja...
Blivit dissad - Alltså eftersom de jag skulle kunna tänkas bli dissad av inte vet om att jag gillat dem kanske det inte kan räknas som diss?
Skolkat - Oja
Sovit utomhus - Japp
Använt droger - Osäkert... Det där gräset skulle föreställa hash, men jag tvivlar =P
Retats - Det enda jag gör väl?

THIS OR THAT
Pepsi/Cola - PEPSI!!!
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar (gärna med grädde)
Kött/Veg - Kött
Tv/film - Film, men i brist på det Tv.
Gitarr/trummor - Gitarr utomhus och på efterfest. Trummor annars.
Adidas/Nike - Nike
Kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt
Mtv/vh1 - MTV måste jag väl säga för i sverige har vi väl inte VH1?

SENASTE DU
Skrattade - Igår
Grät - I förrgår te Pearl Harbour
Filmen du såg senast - Spindelmannen 2, som jag inte vill tycka är bra men som jag älskar.
Tuggade tuggummi - Flera veckor sen...heh
Drog ett skämt - Igår för sofia tror jag.
Sjöng en sång - Igår sjöng jag med i många sånger, räknas det?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nej, tål det inte
Shoppat - Alldeles för mycket
Tagit droger - Nej
Kysst någon - Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja
Bakat - Japp. Äppelpaj, rulltårta, tunnbröd. Blir nog kanelbullar idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi har visst Vh1! Jag har det både hos mamma å pappa. Den är jättebra. Mtv har ju bara en massa knäppa serier ju... :P

2008-09-01 @ 15:32:38
Postat av: Mickan

JOOO!! Sverige har VH1 :P haha

2008-09-01 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0