"Det är jättebra å ha underkläderna i badrummet, när man kommer ihåg det"


Lyckas ni svara på allt det där så ger jag er en STOR GULDSTJÄRNA!

Snott från Aiviola (---Linda alltså)
1. Vad tror du att alla andra tycker om mig?
2. Har vi haft sex?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?



Eller så kan ni välja å svara på detta =P Säger nog mer om er själva som person.

Smeknamn:

Drömyrke:

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med alvida? HAHA (Var tvungen å fråga det enligt sofia)

Hur många har du kysst?

Är du kär/förälskad i någon just nu?

Hur många antal svarta underkläder äger du?

Har du en kondom i plånboken?

Feströker/röker du?

Säg din drömpartner med tre ord:

När köpte du nya underkläder sist?

Är det nödvändigt att damsuga under sängen?

Har du fått en panikattack någon gång?

Kan du använda ditt hus hushållsapprater? (Diskmaskin, tvättmaskin m.m.)

Vad är det dummaste du nånsin gjort? (Nykter som onykter)

Kan du virka eller sticka?

Vart går gränsen för otrogenhet?

Kanelbullar eller rulltårta?

Vänner eller Seindfeld?

Resturang eller café?


Eller så kan ni ta å svara på BÅDA! då skulle jag ju bli överlycklig!


Kommentarer
Postat av: Ulven

Svarat har jag gjort men i huvet..

2008-09-02 @ 15:34:24
Postat av: Mickan

1. jag tror folk tycker att du är en rolig person men egna åsikter ;P

2. Nej

3.Ja

4. Bara på fest

5. Upp till bevis ;)

6. hej Alvida

7. Nja :S

8. nej inte enligt dig tror jag :P

9. Ja det skulle jag nog :P

10. framföra dina åsikter

11. som advokat :)

12. Att du jämt är så trött ;) (är det en egenskap, hehe)

13. Ja, men det tycker jag kan vara bra ibland :D

14. det har jag inte tänkt på

15. ja det har du :)

16. "nehe!!"

17. Vet inte, tog kontakt kanske :P







1. Mickan

2. Polis

3. nej, HAHA

4. vet inte , 12 pers kanske :)

5. ja det är jag (A)

6. oj, många i alla fall ...gillar svart ;)

7. i Plånboken nej, men fullt i väskan :P

8. Ja det gör jag :/

9.snygg, snäll, vältränad ;P haha

10. det var ett tag sen nu :P

11. JA DET ÄR DET!!

12.ja

13. ja

14.det säger jag inte ;)

15. Har kunnat i alla fall :)

16. Beror på

17. kanelbullar

18. vänner så klart :)

19. cafe tror jag :)



2008-09-02 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0