Tyvärr inga poäng

det är lättare att säga det med ord som någon redan sagt.

alltid när jag funnit mig själv har jag hittat mig mellan två världar...
vet ni hur jävligt det är att se problemet, se lösningen och vara helt jävla oförmögen att fixa det? Därför att besluet inte ligger i era händer och ni har ingen position att påverka. Man kan varken hjälpa eller själpa.
Jag hatar det och skulle vilja ge mig själv ett löfte. Att aldrig mer låta någon ha makt över mig! Kanske låter enkelt, men vi ger våra medmänniskor mer makt över oss än vad vi tror, särskilt om vi älskar dem. Och ger jag mig själv det löftet kommer många se mig som kall, hjärtlös och elak.... vilket jag inte är...jag har snarare tendensen att bry mig för mycket...då på gott och ont uppenbarligen.

Alla människor förändras. Varför lär vi oss inte av våra misstag och varför kan inte kroppen vara samma realist som huvudet?

jag vet vad jag vill  nu...fast betyder det att jag då kommer få det?




Please drop the past and be true.
Don't think we're okay, just because I'm here...
You hurt me bad, but I won't shed a tear.

I've been confused outta' my mind lately...
You think you're loving but I want to be free.

I showed you the answers, now here's the door.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0