I'm gonna get drunk and be somebody

STOR STOR GULDSTJÄRNA till micaela! hihi tack gumma. lika uttråkad som jag eller?

Jag sitter här en liten stund å smälter maten innan jag ska ta mig en tur. Är kanonväder då och då. Men det blåser, det tycker inte min nacke om. Sen ska jag hjälpa min kära mor med byxor och jag ska försöka hitta den där svarta BH:n som var slut i hela sverige förut (dock vit då) men som jag nu sett!!

Börjar en granne klippa gräsmattan, gör alla det tillslut! Det sprider sig.

My dreams need music

Nu när jag börjat samla på mig lite bloggar att läsa har jag även insett vissa saker:

1. Hur ska jag hinna läsa alla? Enkelt. Ni skriver ju inget!
2. Jättetråkigt å läsa deppigainlägg, så inga mer sådana för mig, men ibland behöver manju få ventilera.
3. Extremt tråkigt å läsa "hoppas ni orkat läsa ända hit". Har ni läst har ni förhoppningsvis lärt er nått nytt eller tyckt om det annars har ni bara skumläst och då får ni skylla er själva det ni missat. Ingen tvingar er ju att läsa.

Imorrn ska jag leka mellanhand, men vad gör man inte för sina vänner.



Jag vill ha dig för mig själv
Även om det så bara är för en sekund
Att få vara det enda i ditt sinne en gång
Låta det vara du och jag mot världen och inte behöva bry mig om himlen som rasar ner utanför dörren
för jag ligger i din famn
Även om det bara är för en sekund.







(Bilderna av mig i balklänning är få...och jag är mycket bitter över det...)

Må väl mina små änglar

Kommentarer
Postat av: Ulven

Vad ska du med handväskan till?? den passar ju inte in till kläningen

2008-09-03 @ 14:57:49
Postat av: Sofia

Märker vilka kommentarer som inte är från tjejer här. Väskan passar utmärkt!

Handskarna är vita, strassen på klänningen, tiaran och halsbandet är vita så den vita väskan passar utmärkt in i färgerna.

Skorna är troligen också vita förresten.



Det som minst passar in är din kommentar! :D

2008-09-03 @ 20:17:30
Postat av: Mickan

haha, ne inte så uttråkad ;P hahah ja, jag måste säga att den där Ulven inte vet vad han snacka om :P hehe

2008-09-03 @ 22:41:31
Postat av: Ulven

Vad är det här?? Den är ju att den är grå eller matt silver som jag inte tycker passar in,,

2008-09-03 @ 23:08:27
Postat av: Sofia

Jag va där å den va vit.

Ser du färgen på handskarna? Det är samma färg! :O coolt va? ;)

2008-09-03 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0