ensam stark?

Ensam ja, helt jävla botten på burken ensam...
Den där tatueringen lockar bara mer och mer.

Jag var kär en gång, det var jobbigt, vet inte om jag vill bli det igen...



rensade min inkorg igår (tog typ 40 min heh) Lever jag i det förflutna? På samma sätt som det var en underbar nostalgitripp så var det hemskt.
Tänk hur tonen hos folk snabbt kan förändras. tänk hur saker och ting kan gå så åt helvete på bara några månader.
Krävs en rejäl rensning till men jag hade bara inte mage nog att tabort vissa sms riktigt än...

Gud vad arg jag blev. besviken. inte bara för att du inte kommer utan oxå för att det var ENDA anledningen till att du ringde. Å vad sur jag är på mig själv för att jag var så naiv och faktiskt trodde dig när du sa "jag kommer alltid förbli mig själv"...visst kanske det kommer va sant, men nog fan har du förändrats (och jag tänker inte säga till det bättre).
Okej om du inte har nått å säga men hur kul är det då om man själv försöker berätta nått och bara får höra stora suckar i telefonen? nej skit it då.
 "Vi hörs" nej jag tror inte det. jag trodde vi skulle kunna få det här att funka. jag hade fel.

jag har ont överallt idag haha efter ridningen igår. fille är så hemsk hon bara skrattar åt mig när jag illröd och flåsig stiger av hästen. på bilddagboken finns en fin bild som ska te italien med flera



Om man går å lägger sig efter sex and the city och fortfarande är vaken när tidningsbudet kommer, då har man lite svårt
att sova va?

Kommentarer
Postat av: Ulven

Är det tufft å rida? du får skaffa en häst å lära mig oxå :D om de är bra träning oxå

2008-09-11 @ 13:18:11
Postat av: Marina

det är ju jag på bilden bakom kameran:D tihi jag hade långt hår där ju:D

2008-09-11 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0