Förlåt johanna.

Ojojoj nu har det hänt mycket. Vill börja med att säga förlåt johanna. Men när det kommer till Italien ELLER norge vad skulle du välja?

Jag ska åka till Italien!!! På tisdag!! En dam ringde i lördags (en gammal göteborgare haha) och det var ju tur att hon ringde när hon gjorde för att det varit senare hade det inte blivit bra.
Mina föräldrar söp mig så fruktansvärt under bordet i lördags när vi hade kräftskiva. Mådde väldigt dåligt under natten men nästa dag var det okej.
Ja på tisdag smäller det och jag är ju så nervös så jag håller på att dö. Men vad hade jag förväntat mig, jag är ju en alvida.

Det är ett rescuecenter för gammla, övergivna misshandlade hästar i toscana. Men helt ärligt har jag ingen aning om vad jag ger mig in på =S   kanske går åt helvete å så är jag hemma igen om en vecka vem vet. men nu kör vi!

Fått tid hos frissan, men det blir på torsdag hade hoppats på innan onsdag. men så blond kanske jag inte blir? =P

Vad jobbigt det blir när man inser hur mycket det är man behöver göra, men sen blir jag helt paralyzerad och kommer inte på nått. pusha mig inte!

Dum som jag var lyckades jag ju fastna för en anan sak innan hon från italien ringde, men det är långt kvar så vi får se vad ödet vill. Jag har gjort mitt nu iaf.
Så igår bar det av för lite shopping. mina ridskor har ju gått upp i rök! Världens underbaraste ridbyxor. Anastasia, svarta helskodda. lite spännande va att jag som ridit i 14 år aldrig ägt ett par helskodda =P
efter mycket om och men bidde det även ett par träningsdojjor. den vänstra är svart och den högra grön...heh men det ska tydligen gå att fixa.
Å så sist men inte minst....något mycket onödigt! men som jag letat efter i flera år, men ej hittat. KNÄHÖGA STÖVLAR! men grejen är ju att på mig blir de ju lårhöga haha. så snygga så läckra.
men efter att ha blivit kallad hora och slampa av sin mor så tänker man väl sig lite för innan man går ut med dem =P hm....

Det är fint väder idag jag måste ut! (fast det blåser väldigt) Den här låten har frälst mig! "The man who can't be moved"

I'm not...broke I'm just a broken hearted man,
I know it makes no sense, but what else can I do,
How can I move on when I'm still in love with you...

Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.




Kommentarer
Postat av: Ulven

kul för dig å komma iväg antar jag

2008-10-14 @ 14:47:11
Postat av: Marina

ska johanna till norge?

2008-10-14 @ 17:31:10
Postat av: Linda

Lycka till så mycket i Italien Baby, jag kommer sakna dig en massa =D

Du kommer klara det så jävla fint, men sen kommer du gråtandes hem till mig igen och lämnar mig aldrig mer!!! (hoppasXD)

KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!

2008-10-17 @ 00:34:30
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0