Cavallo Cavalli

Hej på er! Saknar er!

Marina jag vill så gärna gå på ditt sexparty! Men jag är ju inte hemma. Tanken är att jag ska åka hem i mitten på januari, men kommer det folk efter nyår så ska jag försöka komma hem lite tidgare. SKulle ju vara så skönt att kunna få slappa lite innan nästa äventyr börjar. Jättekul att du skrev och lycka till med pissemissarna haha

Kom en ny tjej igår som jag delar rum med. får se hur det går. hon har tänkt att åka hem igen te jul. vet inte om jag är glad eller ledsen över det. Glad= får tillbaka rummet haha ledsen= hon hjälper ju oss gör jobbet lättare och roligare.

VArför berättar ingen för mig att OBAMA är president nu? Det är så lite uppdaterad jag är!!! Hjälp mig!

Vill kolla på allas bilder på bilddagboken men internet är bara för segt.

Linda mina föräldrar kommer nog ner över jul. Följ me dem haha Å om johanna inte läser min blogg kan inte nån vidarebefodra att jag tycker hon ska komma hit om hon int ehar nå bättre för sig å göra.

Jag läser en aldeles för romantisk bok just nu så självklart knöt det sig i magen när den rutan kom upp. Jag är inte töntig, även om du nog skulle tycka det.
Ge mig nått (nån) att bita i!

Dom jag vill ska vara serösa kan absolut inte vara det och dom som jag uppskattar lättsamhet hos är bara ännu värre.

Nej jag tänker inte skriva det. Jag ska bete mig vuxet den här gången. Det är bara tröttheten, hungern och alla dessa nya saker som virrar till det i huvudet på mig. Jag är här. HÄR. Inte där och även om jag var där så skulle det ju inte spelat nån roll...eller hur? Jag blir så trött på mig själv, eller egentligen inte. Börjar inse att det är jag som är normal. Jag skjuter det iaf inte under stolen. Jag står för det!

Kommer alltid på jättebra saker jag borde ha skrivit efter att jag stängt av datorn. Ledsen för det hoppas det iaf är intresant nog.
Lova att träffa min är jag kommer hem. Är verkligen i behov av ett socialt liv!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marina

jag trodde du viste sådanna nyheter som at obama är presedent. har ni ingen ytre kominikation där?:P

massa kramar

2008-11-11 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0