Inge snö här inte bara linne

Nej jag är ledsen micaela jag har inte fått nått sms.

Jag har hittat någon som kör närmre kanten än Glenn!!!! Karin. Karin körde ferrarin för första gången idag och hon höll på att KROCKA! rejält krocka! =S

Idag var vi på tittade på Sonny när han spelade fotboll. Deras lag (Montaione) vann! Det var BARA killar där så när vi tre tjejer kom vändes ALLAS huvuden. haha det såg så töntigt ut. Vi blev verkligen utglodda!

Evelina skulle få ett nytt hem igår, men den hästen är OTROLIGT skygg så vi fick inte tag i henne. Alltså man kom inte närmre än tre meter! SÅN är INTE dylan haha. finns så många otroligt fina och goa hästar här. Varför föll jag för honom?

Lappmögel! haha sofia.   (snö på sofia språk) puss på david istället för att prata med mig vad är det för fasoner?

Jag nådde punkten igår. Punkten där jag kände att nu kan jag radera alla de där smsen som legat och skräpat men som jag inte haft mage nog att tabort. Jag behöver dem inte längre. Jag klarar mig själv. De betyder inget längre. Jobbigt dock å tänka så för om dom nu inte betyder nått idag har de någonsin gjort det då?
Hur som helst så sa hjärnan: Nu är det över och hjärtat höll med. (Förbehåller rätten att hävda annat vid svagare sinnestillstånd)

Kommentarer
Postat av: Marina

jag håller helt med sofia men jag måste säja att det är faktiskt lite fint med snö när man ser hur glada hundarna blir:D jag har blivit helt hundfrälst och snart kommer nog en egen hund in i mitt liv<3 massa underbara kramar till dig från mig

2008-11-16 @ 16:25:57
Postat av: Faster Eva

Hejsan vännen! Hoppas allt är bra med dig. Jag har en mage som pajat ihop totalt men det beror nog på nerverna. Jag gör ju min andra stora operation på Tisdag. Men det går säkert bra. Jag blir sjukskriven i minst 4 veckor efter det.

Kram Faster Eva som tänker mycket på dig nu när du är så långt borta.

2008-11-16 @ 20:09:43
Postat av: Anonym

va!!! jag hade fan skrivit ett sms som var 7 sms långt.... ska man göra nåt speciellt för att skicka iväg det? :O

2008-11-20 @ 00:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0