hata olivgubbar och jägare

EFtersom alla frågar så skriver jag det nu! Vecka två eller tre har jag tänkt att åka hem! Då KRÄVER jag att någon tar med mig på krogen så fort tillfälle ges och dansar med mig! Å jag ska även FÖRSÖKA ha fest men jag lovar inget.

Livdragon 212 Ericsson grymt kul att du skriver uppdateringar om lumpen åt mig! Att du sen håller på med hästar gör det ju bara ännu roligare hehe. Men va snäll mot sofia och kom ihåg att hon oxå lever ett liv minst lika intresant!
Å nej jag kommer inte hem te nyår. Hade varit gö kul å få festa loss med gammla gänget (om de hade haft lust =S) men det blir fyrverkerier på kulle istället. Men är det enda jag duger till fester?? va?
Fått veta mer av dig om lumpen än jag nånsin fick av Glenn =P hehe

Vi har fått jobba arslena av oss på sista tiden och jag vet int eom jag pallar mer. Hemma, visst då jobbar man utan problem 10 timmar per dag men här får man lixom aldrig gå hem. Man är ju på jobbet hela tiden och det fattar inte folk.
Å det andra folket här är ju helt dumma i huvudet. Jag fattar inte. Vi står å vänder en döende häst och en gubbe kommer å tjatar om oliver! Jägarna SKJUTER i hästhagarna! Det är ju inte klokt.

Ni får ursäkt att jag inte kollar era bilder på bilddagboken men internet pallar knappt att jag lägger upp några.

Vill ni höra det bittra och snuskiga detaljerna om mitt liv får ni fråga mer privat hehe

Sofia is simply the best =D

Jag var egentligen inte datasugen idag men jag behövde komma ur huset lite och de andra skulle titta på Sex and the City och den är bara ....för lång just nu.

20 dec ska en ny volunter dyka upp (???) 23 dec åker Karin hem. Pga dålig plannering blev det dyrt för henne och hon är inte hemma förns 25 dec HAHA

Vadå säga upp vänskapen? jag fattar ingenting? Vem är det som betett sig mysko? Jag gillade inte micaelas pojkvänn heller men jag har varit vän med henne i över tre år för det. Hon fattade iaf att hon kunde ha en relation med mig om hon lämnade Fredrik utanför den. Något du lilla fröken envisas med att tydligen inte förstå att samma sak gäller dig. Detta sätt späder ju bara på min nya tro om dig. Bevisa mig fel för fan!
(Inte för att människan läser min blogg ens för den delen.)

Har ni någon aning om hur många radiokanaler de har i detta land? helt otroligt. Mycket italiensktdravvel men mycket bra oxå. LIte efter är de dock.

JÄVLA katt. Skulle slänga ut den och då rev den mig i pannan och smet in igen. Då tog jag den igen och då BET faanskapet mig! jävla bianca! stryk ska du ha =P

Imorrn ska jag te Empoli med Greven och göra mig laglydig hehe... om det går med hjälp av ett papper.




Å jag måste bara få det sagt för det var ju bara så roligt. "Patrik du är INTE den nya Rocky!" GAH.

Kommentarer
Postat av: Ulven

Sprit of rocky livs in mee ;)

2008-12-01 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0