Lite bakis på livet

When that man in the sky points his finger at yo, don't you ever think no one is better than you

Tänkte köra lite analys så här fördomsfullt innan jag verkligen lär känna folk på lithells. Eftersom jag inte kan allas namn än så passar det ju bra, nämner inte dem jag vet heller de döper jag om säger vi.
Fröken rödtott är mer ytlig än vad man tror, herr president dras till tjejer han inte kan få. Dam bilkörare är lik min faster på mer än ett sätt. Burkdamerna är trevligare än man tror. KOmpisens kompis trodde jag skulle bli vår nya sandra men nepp hon är cool =D

saknar alla grabbarna från förra året. kommer bli en seeeeg sommar Trodde två personer var syskon men det visade sig att de var ihop haha dålig radar alvida!

lite putt idag. alla ska ju göra sammaarbete JA jättebra och jag vill gärna visa vad jag går för, men idag blev det lite väl. bara de "starka" grabbarna får köra falukorv, men nog fan kan det vara lika tungt å packa på fyran! Stod tre killar på maskinen och soran lullade omkring överallt men endå satte de mig på det tyngsta och jobbigaste. folk som gick förbi försökte hjälpa till, men oftast på väldigt onödiga vis.

sorry malin inga inside scoop orkar inte göra så. säga samma sak te flera.

Seriöst lever jag alltså för godnattsamtal och sms? Vill jag vara sån? trodde aldrig jag skulle bli sån.
att se människorna på lithells skrämmer mig oxå... Visst jag kan förstå dom som jobbat där i över 30 år och börjar närma sig pension, det är vad de gjort hela livet det är vad de kan. Men de lite yngre som jobbat där i runt 6-7 år dom skrämmer mig verkligen! Vill inte bli sån.
Igår när jag letade lite jobb så slog det ju mig att jag är ju för fan ingenting. Jag kan inget eller jo det kan jag ju men jag har inbget intyg på det som jag kan visa en arbetsgivare.


Vårt kylskpå har lagt av... heh... undra hur mamma har tänkt å lösa det...?


Malin och emma i lite lagom onyktert tillstånd på Mallorca. Endast jag kunde öppna dörren de första dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0