Fel människa på fel plats



Pratar INTE om glenn i rubriken haha
Jag kan ju bara inte låta bli! Kolla så fina vi är! MItt nya älsklingsfoto. det förra var på honom och orlando i Anderssons stall. Har det fotot på dörren men vet inte vart det är längre digitalt.
Ni kan lista ut vart vi är påväg va? hihi





Jag luktar korv, men det ska jag straxt råda bot på.

Har kokat ihop en massa påhitt idag i mitt lilla huvud. Snart har jag ju huvudvärk för att jag INTE har något att tänka på! HA!
Vet iaf att jag ALDRIG mera vill ha ett jobb där allt ska gå på rutin. Förstå rmig inte på dessa människor. Är det stolta över vad de gör? Jag tycker att jag har rätt att ställa den frågan därför att jag tycker inte att världen skulle gå under om deras jobb inte existerade. jag äte rju lixom inte ens korv!
Men ett jobb där vissa moment går på rutin efter ett tag det är helt okej, tom skönt då man kanske är lite trött och inte orkar engagera sig.

Hur svårt kan det vara att lägga korv lilla människa! Har man inte lärt sig det efetr två dar då är hoppet ute för en! Och för honom har det gått tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0