Rippsedihoppsan

Idag bidde det mycket som behövdes ta itu med. Varje grej för sig kanske verkar ynklig men de tar sin tid.

Maria och jag åkte och badade efter jobbet, men malin hade ju verkligen skickat mig på villovägar! Vi hittade ett brott, ja det gjorde vi...med 20 cm vatten i! Så vi fortsatte att gå...genom skogen! Maria är inte ika rädd som jag för fästingar och kom tillslut till ja kan ni tro det hästhagsbrottet! fan bilen var ju parkerad långt bort suck.
Trevligt med ett dopp hursomhelst.

Sen var det mammas jävla blommor som inte är det lättaste för mig att hålla vid liv! Vattenslang, vad är det? Springa genom huset 711 gånger med den där mini kannan.
sen västindien och italien. inget är säkert förns jag har en biljett i min hand. Men fille en resa kan vi nog hinna med =D
duscha och göra mat. diskmaskinen får jag inte glömma heller.

Nu har modern varit borta i snart en vecka och jag har varken haft högljutt sex eller raveparty....
Men sen är vi även tillbaka till det här att tycker ni att jag är osocial och tråkig så tvingar jag er inte att vara med mig!
Jag slår gärna runt på fredag och lördag men i veckan orkar jag inte punkt slut.

Sen vill jag nu komma till dagens ämne. Jag förstår det inte. Lithells är en så oromantiskmiljö som kan finnas och ändå dras folk till varann som flugor. Men kanske är det just det att det är en så fruktansvärd miljö som göra att folk söker hjälp hos varandra, ljus. Jag har faktiskt funderat över detta. För vi har Elin och han långa typen på andra skiftet, Sanna och ronny, Jörgen och angelica, Yvonne och hennes karl även om han är på en annan avdelning. Sara diggade stor dum förra sommaren och ger sig säkert på Daniel i sommar även fast han har fästmö haha, Ali har gett sig på Sandra och sara ställde frågan igår "Tror du det är nått på gång mellan marcus och linda?" Nu är det även så att Sara är den största skvallertanten jag mött, hon är värre än sofia! Men detta är ju hursomhelst dessa människors ensak. kul för dom ju! gör ju vardagen förmodligen lite roligare.

Lilla fröken Frida tror jag även har försökt att ta sig lite ton och hon som jag tror heter nått med jenny( heh), hon som blev utskälld av yvonne, har tonat ner. 

Mörkertalet över vilka människor som gillar vilka på Lithells är även stort! haha

Jag har packat falukorv idag, å ja det kanske inte verkar så häftigt för er som inte vet, men jag tänker vara stolt för det gick bra.

Sen tyckte malin att jag skriver ju bara om jobbet. 1. gör jag nå annat? 2. Kan ni inte läsa undertexterna? nI följer ju här ett stort socialtspel! Vi är endast schackpjäser. Eller ja korvar i en korvfabrik hehe. HUrsomhelst det blir ju analyser av hur folk fungerar.

Du vet ju inte om rosorna är till de rika eller din grav

Varför finns det så få bilder på mig när jag rider?

Kommentarer
Postat av: Ulven

tar det så hårt å jobba på dig? eller ja du kanske har lite mer ansträngnde jobb än vad jag har..

2008-07-30 @ 16:22:38
Postat av: Sofia

"...den största skvallertanten jag mött, hon är värre än sofia!"



Ska du säga.. mupp! ;)

2008-07-30 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0