Kan man få smaka?

Alltså jag har så svårt att tro att 21 pers läser min blogg. det kan ju bara inte stämma.
Tänkte inte skriva nån blogg idag...för omväxlingens skull. men sen pratade jag med positiva sofia och fick beröm. det gillade jag massor =P

Marina varför är jag svår att förstå sig på? Å vi går inte på krogen varenda helg! Som sagt jag har inte varit ute sen studenten, precis som du! =D

Ironmaiden KÖn var tydligen mycket mer intresant än att bli glad över att jag kanske ska te italien i höst. fråga inte. ni lär få veta när det är klart. jag lovar! vill inte ta ut nånting i förskott för då är det nått som skiter sig. Inget är säkert förn biljetten är bokad vett ni, det är som vanligt

Gud vad sur jag blir. för längesen letade jag efter ett par knähöga stövlar. få inte för er nått. jag vill inte ha nåra lack-platå-skor nej herrejisses nej. jag vill ha stretch varianten i tyg eller mocka. skitsnyggt. men poängen nu, när jag letade efter de skorna hittade jag en sida med de mest underbara korsetterna! och nu hittar jag inte den sidan...grrr...
Jag är inte för smn eller msn eller msm eller vad fan det nu heter, och en snygg korsett ska inte ens jämföras med något sånt. Men jag fattar inte de är ju så snygga. Har ju inte riktigt de midjorna, men de är snygga iaf haha


Jag behöver nya jeans.... men uff det är så jobbigt å leta sånna. konstig häck haha

Varför finns det ingen telefonsvarare på lithells? Ska mitt sjukdomliga liv kretsa runt att ringa Tina hela dagarna? Inegn som svarar ju!

Jag känner mig väldigt tjock. Men ni ska bara veta hur lena ben och lår jag har! det är helt otroligt.

Gud vad rika människor skapar stora problem för sig själva. Jag vill oxå ha sex fester när jag fyller 21 som Paris Hilton!!! haha men reklamen där föräldrarna löper amok när ungarna är på semester den är grym!

Förhoppningsvis får jag precis vad jag är i behov av, men dock är det inte tillräckligt snart...



"Dom blir inte bara bättre hemglassförsäljare, de blir bättre människor"



Kommentarer
Postat av: M....

hahaha, har du också tittat z tv idag ;P haah

2008-07-16 @ 21:14:16
Postat av: Positiva Sofia - That´s me

Wee! Länge leve Alvidans blogg! :P

2008-07-16 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0