brakfis

En jävla svikare är vad hon är! Malin ska te öland med sin sketna pojkvänn över helgen och bo granne med MIN släkt. Hon kan fan åka te liseberg själv...
Nu tänker jag va sur får aldrig vara sur på den människan men nu tänker jag faktiskt va det!
Känner mig en aning övergiven men så speciell är hon ju inte har ju dom andra HOPPAS jag!
Annars får jag väl gå på parkfest med mitt ex heh...=S...eller inte....
Å så fick jag höra det från mamma oxå! Samma sak med narnia då var det mamma som via anton visste det.
Malin du går visst inte å lita på.

Så kul att ha någon med lika dålig humor som jag på jobbet haha Linda. Jag säger te Thomas och Robin "Män å deras leksaker" "Thomas säger då TILL Robin "ja skulle du komma hem till mig skulle du få se på leksaker" och jag å linda tittar på varann och börjar asflabba.

Tål man inte flum ibland tål man inte mig!

Idag var det lustigt. Emil är extremt barnslig och sandra ja ...hon är bara blåst. haha
maskinen krångla REJÄLT å de två som kunde den var upptagna så jag gick å bytte av den andra (=prova ny maskin), sen gick hon hem och maskinen krånglade igen då gick jag å bytte med den så den kunde fixa maskinen haha.
Å bara stå å klaga på att maskinen inte funkar ger ju inget då kommer vi ju ingen vart.
Alvida makes shit happens. Dock blev det nått fel på båda maskinerna jag ställde mig vid så jag tror inte jag gjorde nå bra jobb heh...

Sen är ju jag rätt jävlig av mig så idag kliade det rejält i fingrarna på mig! Jag vet en sak som jag inte borde veta och jag skulle så GÄRNA vilja få använda mig av min vetskap emot två personer men det slutar då bara med att en tredje får skit för det och det vill jag inte attd en ska få så jag ska vara duktig flicka. man jag kanske skvallrar om det på lördag hihi.

nunnetankarna har slingrat sig tillbaka.

Kul för patrik han ska bli sjöman. nu ska vi se vilka har jag betat av? Militärpolis, beriden högvakt, fallskärmsjagare (?), minilumpen, mekaniker. De skryter ju bara med om de är befäl inte med vad de faktiskt gör.
Vapenfri värnplikt det är väl typ som samhällstjänstgöring, sånt man får göra istället för böter typ haha

jag har strykt mina shorts idag fy fan vad jag är bra!

Kommentarer
Postat av: marcus

hej. vad är dt du vet som du vill använda dig av^? har en anning,men inte säkert att det stämmer.



vill veta på fredag. (imorgon)

2008-07-24 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0