Dåligt samvete för gräset

Jag tycker framförallt att en person kan vara väldigt orättvis emot mig när vi diskuterar en viss sak (gud vad hemlig jag är) och jag uppskattart inte har aldrig gjort, men förut hade jag viss förståelse för hur du reagerade men tycker nu att det borde vara dags för dig å ha lite förståelse och sluta jämföra mig med dom. Du vet att jag är inte som alla andra, du vet att jag funkar så där. ändå ska du göra dig märkvärdig och framhålla att dom minsan inte har hållt på lika länge. nej de kanske inte behövde det. de kanske inte har vetat om det sååå länge! jag hade inte heller velat vara medveten om det sååå länge. du vet inte, de kanske hade varit likadana om de vetat. DU vet inte!


Idag blev jag blöt. hehe men det var SÅ värt det! JOhan fick rejält igen för det stuttade korvpaketet. Jag blev visserligen BUREN tillbaka in i hallen för hämnd men det var värt det iaf. förra årets sommarjobbare var roligare.... de hade humor!
Emil är ett stort barn som snart kommer göra någon illa med den där trucken.
Skulle jag sitta där uppe skulle jag bara känna mig dum. vissa människor ska jag bara inte beblanda mig med på andra ställen än angivet.

Extremt seg dag.

Mormor lagar mat hihi mums gud vad lättlagad maten blir när nån annan gör den. =D

När man duschar kliver man in som en person och ut som en annan...förhoppningsvis iaf.

Hjärnskrynklare? Snarare hjärnuträtare eller tillplattare behöver jag. Vill börja kolla flyg!

FWB=VMF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0