remind me later

Ni kallade min baby tjock! DÖ!

Härligt med ridtur och vädret var ju, är ju, underbart!! Tindra är spännande.

Alvida blev idag erbjuden jobb på High Chaparall!!!!! Men det blir inget av det så spänningen har lagt sig lite. Hälften av lönen på lithells. skit tider. ponnyridning.... vill jag göra det jag vill i höst är lithells ett måste. MEN DET ÄR JU FÖR FAN HIGH CHAPARALL!
Å för er korkskallar som inte vet så är High Chaparall typ nordens största western stad och JAG älskar stället!!!
Det är en flickas som migs dröm att få jobba där...men...

Dock tycker jag att detta bevisar ännu engång att mitt "personliga brev" och CV är BRA skrivet. Släng dig i väggen Micke om du tycker nå annat!

Svenska nationella imorrn.
DAGEN: 
"Någon som är färdig med PM:et?" Hela klassen tyst.
David hällde äppeljuice i Daniels hår.
Malin och Sofia brottades så malin fick gräsfläckar. FINNS PÅ VIDEO!
Camilla illustrerade hur vi skulle mörda skogarna imorrn om de störde. ASKUL.
Emma "Jag är inte sen, eller jo, men bara tio minuter, jag var här, fast inte just här. Jag väntade i fel klassrum"
"Att kalle säger att eleven skrivit något bra på svenska nationella är som om jag, CAMILLA, skulle säga att det där räknetalet SÅG rätt ut"

Ska jag titta på house ikväll eller gå å lägga mig? hm...



Oh I wish I was a punkrocker with flowers in my hair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0