Inget kommer bli som jag tänkt

Nej...å gör det verkligen något?

Jag vill ututut! Vältra mig i den ljuva solen. Rulla mig i gräset tills jag är grön!

Nu har vi inget vatten igen. Eller jo okej vi har vatten, men det är brunt och luktar illa. Kom ut ur duschen hos pappa och jubla "jag är ren!" Man blir inte ren av vårat vatten, man luktar bara värre.
Vattengubben säger att han aldrig varit med om något liknande... =S

Känns ofta som att jag är ett steg efter och jag vet inte vad jag ska göra för att komma före. Nått förslag?
Oavsett vad det gäller så har det tåget redan gått när jag får höra om det.

Nu ska jag ringa och skämma ut mig. Om jag ens lyckas få tag på någon. Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0