I want it all - Queen

Fy fan! Fem säsonger. FEM! och det var så där de avslutade det hela... fast egentligen vet jag inte hur jag själv ens hade velat att det skulle sluta. men jag gillar faktiskt lyckliga slut, gör det mig fjollig so be it.
Begäret är helt klart INTE stillat iaf!
så nu ser man fram emot en säsong 6 av supernatural och säsong tre med true blood. mohaha!

japp jag dras till korv men att tillaga dem är fan så mycket roligare än att packa dem =P

I måndags hade vi en vattengubbe hos oss från klockan 10 till 17!! Under den tiden skulle vi få brukbart vatten men istället blev vi av med både avloppet och elen...
först var det för surt nu är det för basiskt. ibland blir man bara trött.

allting kommer bli bra, bara jag slutar oroa mig.

så fort jag blir miljonär ska jag göra allt!


It ain't much I'm asking I heard him say
Gotta find me a future move out of my way

Listen all you people come gather round
Gotta get me a game plan gotta shake you to the ground.
Just give me what I know is mine

So much to do in one life time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0