Sot under naglarna

Alltså det är intresant hur jag fungerar. Jag svävar på moln och så stöter jag på en liten motgång, en så liten så den kan nog inte ens klassas som motgång ens, och jag faller stört rakt ner. och lite till. Gräver ner mig under marken. Löjligt tycker jag och ändå kan jag inte ändra på det. Åndå känns det!
Att bestämma över sina tankar är en sak att bestämma över sina känslor är en helt annan. Uppenbarligen klarar jag inget av dem.

Det är ett skådespel, livet. På gott och ont så klart.

Är inte alls så deppig faktiskt som jag fick det att låta nu =D


Nothing you can say,
Can take me away,
From my cake.
Nothing you could do,
'cause I'm stuck like glue,
To my cake.
I'm sticking to my guy,
Like a stamp to a letter,
Like birds of a feather,
We, stick together,
I can tell you from the start,
I can't be torn apart from my CAKE

Jag gillar tårta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0