Låt det bära eller brista

Jag slipper åka själv =D men hade jag fått göra det så visade det sig att jag inte hade varit den enda. det kom ju så plötsligt så ingen har lyckats planera. Som sagt tur att man har bra chefer, på de punkterna iaf =P
Så nu är jag nervös, men det hör ju till om man heter alvida.

ALltså jag har ju problem med aktoriteter (därför jag ska bli chef höhö). Jag har ingen respekt för folk som förutsätter att jag ska ha det bara för att de "står över mig" men samtidigt är jag LIVRÄDD för att de ska tycka illa om mig... jag hade en annan poäng med detta men nu glömde jag det jaja

jag har även alltid varit övertygad om att jag har ingen arbetsmoral och är väldigt lat och det tror jag fortfarande MEN (å det är ett STORT MEN) jag skulle aldrig ALDRIG för mitt liv säga "nej jag har planerat en mysig hemma kväll med min familj" när någon erbjuder mig jobb!!

Man tackar och tar emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0