I värsta fall

Jag är SÅ trött men vill inte gå och lägga mig. Uppe i varv 1000varv!
Skulle jobba till halv tolv. det blev ett... hon var inte glad över det telefonsamtalet =P förlåt.

Alltså i VÄRSTA fall får jag åka själv och det är ju inte så fruktansvärt... eller jo det är det! men jag kanske inte får något annat val. I'm not backing down when I have come this far.
På många sätt har jag världens bästa chefer.

Ännu en gång kliar det i fingrarna på mig efter en tatuering. Nu vet jag vart iaf men bilden jag har i huvudet är svår att få ner på papper. Jag trodde jag hade ett kort men det var inte så som jag trodde.
Och så suktar jag vekrligen efter att få skriva, men har inte ro till det (se första stycket hehe)

Jag är en jojo. Ena stunden stod jag och skrek av ilska (ja jag skrek, fanns ingen i huset) och nästa så stuttsade jag av glädje. det är jättestört. När jag känner och verkligen vill så blir allt stort, känslor, tankar...svordomar. =P

Status på vattnet: fortfarande brunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0