Dörren behöver uppdateras

Pappa gjorde nio-minuters-knäck till jul. Seriöst det tog längre tid att sätta i sig en knäck än vad det tog för honom att göra en hel satts! haha
Mamma och jag somnade i soffan till kalle anka, men man har ju sett den förut =P
Julen är verkligen kort, men i år har jag sugit i mig av den som en svamp, pga bristen av den förra året. Jag gjorde precis som E och fru M kommer göra nästa jul <3

Klappat och klart! till och med provpackat för å se om jag orkar bära den hehe. 7 kg men slut produkten lär väl bli 8 eller 9. Jag kommer få åka naken till australien! =P
Å det var så dumt! jag kände mig så dryg. Ni vet när lite nervositet släpper, man lixom lättar och blir lite lycklig men tappar kollen på hur det man säger egentligen låter. saker man ångrar att man sagt redan innan man är ens färdig med meningen. lät verkligen som jag försökte "låta bättre än vad jag är" vilket blev så fel. det var menat som något snällt och omtänksamt...INNAN jag sa det. =P 
Men helt ärligt så tog nog jag mer illa vid mig för att jag lät dryg än vad hon gjorde. får hoppas det =P


Konstigt det känns å skriva 10 sistället för 09...fast det tyckte jag det gjorde mellan 08 och 09 oxå =p
Bloggen känns lite onödig. Men vem vet imorrn kanske den är ett måste, är ju egentligen ni som avgör.
Det är bara inte så kul längre för det känns som att oavsett vad jag skriver så måste jag numera försvara det. Folk läser in alldeles för mycket i struntsaker och det är inge kul att ständigt oroa sig för att göra fel, då kan man lika gärna låta bli alltihopa...

In med det gammla och ut med det nya... eller är det tvärtom? hehe dörren ska iaf bitvis plockas ner. irland tex ligger mig inte lika varmt om hjärtat längre.
Efter Australien kommer nog även halebop bli ett minne blott.

Gruppen Baseballs har gjort en massa låtar jättemysiga =D

God fortsättning är väl vad man säger? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0