Blondare kan ingen vara

Tack till lilla fröken M, med lite solbränna så kommer jag säkert se ut som att jag hör hemma där nere =D
Brunutansolkrämen fick den effekten förresten som jag sa att den skulle få.

Hade närapå frostskador på låren igår när jag kom in. Har ni varit med om att ni blivit så kalla så det KLIAR när blodet börjar komma tillbaka? Knallröda lår kritvita smalben hehe

Å ja jag är lika besatt av Supernatural fortfarande, hur skulle jag kunna låta bli lixom? =P Mycket seriösa frågor har dock börjat dyka upp. Frågor jag tänkt skulle kunna besvaras men inte än...
Å det finns faktiskt de som är MER besatta än vad jag är av den där serien. Så det så! =P jag har kollat youtube. Å jag gör iaf inte de där videorna. Vissa av dem är dock faktiskt riktigt bra.

Det känns så onödigt å söka jobb man vet att man inte får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0