Tårta och riskakor

Förengångsskull verkar vårat rättssystem funka. Han var inte "störd" och kunde då få ett rejält straff. Dock tycker jag inte 12 års fängelse och 300 000kr i skadestånd tar en så långt när man blivit så skadad...

Det ÄR vår i luften. Visst är vädret tråkigt men det luktar vår och jag kan inte längre skylla på kylan. Magen ska bort. Blir det på bekostnad av brösten så får jag väl ta det =P hehe
Å jag ska sluta äta godis...så fort den enorma påsen från humelsta är slut hihi

Gåta: Vart MÅSTE man stanna när man åker norra vägen mot stockholm?
Ledtråd: de har öppet 11-20. (Hemskt att jag vet det...)

Jag tycker om påsk. Jag tycker om alla högtider då de involverar mat =P En tårta får även gärna dyka upp.
Jag älskar tårta! Gah!


(Å just därför att jag älskar tårta så mycket så lever jag just nu på riskakor...)

Kommentarer
Postat av: anonym

får jag gissa på hummelsta?:P

2010-04-10 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0