Provisoriskt släng

Första natten i nya huset. Rent vatten får vi i maj... känns väldigt mycket som att campa, bortsett från alla kartonger. Det blir nog bra.
Jag lovar mig själv härmed att ALDRIG samla på mig så mycket skräp som min mor! Hela denna vecka (och förra) kan sammanfattas med två ord. SLÄNG!! och Provisoriskt.
Willéngatan är tom, sånär som på en tv, två datorer och dushsaker =P finns inget internet därute.
Klockan är typ halv tolv och det är i denna tomhet jag ska spendera dagen. Skönt.

Helt klart det bästa med nya huset är ju islänningarna som vi har som grannar. I fredags när vi kom ut stod det ett föl i hagen! Det hade inte stått där dagen innan. hihi. Så hela sommaren tänker jag följa den lilla flickan. Härligt.

Vi ska ha prov idag. Kursen är slut på onsdag men provet är idag. Prov är en chans att visa upp sig. Visa att man minnsan lärt sig något. Men jag vill inte visa upp mig i detta ämne. Jag vill bara duga.

Jag vill bli arbetsskadad hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0