Lantfia

Är lite roligt egentligen. "nej det här kommer aldrig kännas som hemma" men så sover man en natt i huset och så vipps så är det "hemma" =P känns väldigt lantligt när man på morgonen måste gå å hämta ved och på vägen tillbaka håller på att trampa på en liten kopparorm.

Provet... eller kunskapskontrollen som de så fint kallade det gick jättebra. 27 av 28. Å jag hade tom skrivit 19 på handen för det var den frågan jag visste var fel, men jag ville inte välja ett svar jag inte förstod bara för att "det ser krångligast ut därför borde det va rätt". en vilja jag väl får ta å göra mig av med till i höst hehe
har svårt å tro att det gick "dåligt" för nån. de var snälla med rättningen. viktigast är ju hur man handskas med det sen i arbetslivet.

Nu väntar en tid av att antingen går det underbart eller käpprätt åt helvete och med tanke på att jag redan fått EN önskan uppfylld är det väl inte sannolikt att jag får EN TILL, men som sagt man får ju aldrig sluta hoppas =D

- okej jag tycker inte om dig å du tycker inte om mig, fine, men vi kan väl ändå föröska uppföra oss som vuxna människor?

Tillräkligt många riskakor kan faktiskt mätta hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0