Vill du köpa brödrost med mig?

Sofia känner mig rätt =P
vi skulle på jobbmässan igår. Jag kom te conventum först och herregud det var kö bort till SVT!! nej det där sket vi i. tänker INTE stå i kö för nått jag inte ens vill göra. så vi shoppa istället (för vilka pengar?) sen gick vi visserligen tillbaka senare för att se om det blivit bättre. det hade det så vi gick ett varv...inget mer.

Jag sov bra i natt. förengångsskull. och det var helt klart tackvare den underbara människan som höll om mig.
Att alla andra är panikslagna över att jag ska med och träffa hans släkt gör ju inte direkt MIG mindre orolig heh.

HAr bestämt mig för att söka en matte kurs på örebro universitet för våren. om man nu inte behöver fysik b för det som man behöver för allt annat på det sketna stället =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0