host host...gah!

Kalle är så bra för Linda =D jag har varit tredje hjulet idag men de är rätt duktiga på att inkludera mig. Jag är i Linköping! I Lindas kaosartade rum! Ash jag bodde så här i två år för fan =P
jag har varit flytthjälp. Skulle ha stannat te tisdag men linda kom på att hon har kör träning i morrnkväll så då åker jag hem imorrn eftermiddag istället. Det gör inget. Jag har fått lite kavalityyy time med henne och jag kommer snart tillbax när hennes rum är mer...synkat med henne haha å...jags aknar tobbe <3

alltså jags aknar honom så fort han inte finns i rummet! å jag är sån trälkorv så istället för att fatta "åh vad kär jag är" så går jag runt å känner mig töntig. Men här är sanningen mina med jordbor; ALVIDA ÄR SÅ KÄR SÅ TÅRNA OCH ÖRONEN PÅ HENNE FLADDRAR! Å han är min! bara min!

Jag har gått å blivit pissförkyld! fuck!

Vi var på frimis igår (jag var mycket bakis imorrse!) å jag headbanga...icke bra. Linus och company var där. Å jag tycker att jag kan ha ett samtal med linus utan att fråga vart emma är. han är ju en egen individ!
Andreas var där oxå! Han buggade mig i bitar! haha herregud! jag fick ju ingen luft. den ungen kan hålla på i dagar!! men så satans kul!
När jag sen skulle hämta jackan kom ett okänt par fram till mig och sa "det är ju du som är buggdrottningen!" öh..va? haha nej det är han som är kungen! "vi försökte härma er!" haha jaha! jamen kan kille föra så kan jag dansa "ja där hör du" säger hon åt sin kille haha.
kul med beröm.

å det bästa av allt med den här vistelsen. Linda måste gå upp imorrn men inte jag! jag får ligga kvar i sängen! det är ALDRIG jag som får ligga kvar i sängen. fast det lär väl bli så nu när jag inte jobbar...

Kommentarer
Postat av: Emma H

ja vill också träffa Linus :P

2009-09-07 @ 13:30:24
Postat av: Linda

Ja mitt rum har blivit liiite bättre ^^ En sak i tagat, några grejer om dagen typ... ^^ Kan nog vara klart om typ två veckor eller så! =) DÅ ska vi ut på herrgården här i linköping ^^ det är bara ett stenkast härifrån så om vi tappar bort varandra hittar du hem :D bra va?

hård kompiskram

2009-09-09 @ 16:32:22
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0