I'm a woman of my threats

Ja emma du har missuppfattat punkt två =P
å alltså jag hoppas verkligen att resten av universum inte är lika tröga som emma och sofia som tackvare det förra inlägget hävdar att det kan låta som att jag har något emot homosexuella. herrejisses hur fan fick ni till det?
Jag är som sagt mer lebb än kristen!
har ni fattat det som dem så råder jag er att läsa inlägget en gång till. suck.

Jag lekte detektiv, men jag ska nog överlåta sånt åt sofia egentligen för jag vet seriöst inte vad jag tycker om det jag fann...hm...

Alltså den flickan har verkligen totalt glömt hur det var att vara utan pengar. Å mig går det tydligen inte att prata med utan att vara nedlåtande mot och be MIG skärpa mig!!?? Jag  fick verkligen inte öppna munnen utan att hon var där å hacka! jag höll på att få tokfnatt. men istället för att få det har alvida lärt sig att hålla käften och helt enkelt inte prata med sådana individer utan ägna sin uppmärksamhet åt ett annat håll.
kul liv jag har...hålla käften stup i kvarten bara för att alla andra är dumma i huvudet...

Take a look around you
You've got everything
What can I do to help you
Stop that bloody whining



Ja nu drar jag alla över en KAM!! =P


Punkt 3 från relationsexperten: Jag tror han kommer dra så fort ungen är ute. Jag har dock GÄRNA fel.
Det var ju det där med att inte stanna ihop bara för att det är en ungen med i bilden.

Å du, du är ju bara en större mes! Jag vet att du har koll på mig och ändå, ändå är du en för mesig för å säga nått! I'm here come and get me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0