MERHABA = HEJ

Jag är hemma!! jag är hemma! Det är lika skönt som det är surt. Vart tog solen och värmen vägen?? =(
Vad ska man säga om resan lixom. Fruktansärt välbehövlig. Lagom trött på micaela. Varmt så inisatan. Skulle viljat ha mer färg!
och sist men inte minst, ni förstår ju..det som hände i turkiet stannar i turkiet =P men vissa detaljer återkommer jag helt klart med

Ett jobb fattigare men en pojkvänn rikare <3 fy fan vad överraskad han blev. Tack för hjälpen fille.
Ja, herrejävlar. Jag var ju så nervös så jag trodde jag skulle kissa på mig. men bättre hade det aldrig kunnat bli och jag svävar på små rosa moln just nu hihi det här kommer bli bra...om jag kommer ihåg hur man gör =P

Så det är nu alltså nästa del av ens liv ska börja. suck och JAG är den som måste ta itu med det. mja...en sak är ju avklarad iaf <3 men dansen bidde det inget av och utbildningen får jag svar om i slutet på månaden =S som sagt jag har inga direkta förväntningar. jag kommer va en av de sju...

"Om jag kan köpa knark som jag får med mig hem, tror du inte jag gör det då?"

Men nu när jag är arbetslös igen så komme rjag ju ha tida att läsa Terry Pratchett, lära mig fläta luggen så där fint som micaela gjorde, skriva rent min saga och terrorisera mina vänner MOHAHAHA!
Marina ska visst ha fest 3 oktober. det är för långt fram!!
Te helgen ska jag på på fest som hans flickvänn hihi. tårna krullar sig av lycka...och nervositet! som vanligt =P

ja jobb i turkiet har jag ju nu iaf om jag vill, men...jagvill ju stanna här nu...hos dig.

Tasha tule = tack

Kommentarer
Postat av: EmmaH

åh visst är det pirrigt härligt att bli presenterad som flickvän igen :O eller kalla någon sin pojkvän. singellivet är sjukt intressant men inte i längden. hoppas du hade det trevlans trevligt i turklandet!

2009-09-04 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0