Santa is coming to town

Idag har jag å mamma varit jätteduktiga. "Gått" runt hela kumla! Eller, mja, hon har cyklat och jag har sprungit. Å eftersom jag inte har något liv =P så ska jag titta på Spice Girls Återförening i natt =D

När vi var ute fick jag lära mig att kastanjer är HÅRDVALUTA ALLA är ute efter dem. Kom en familj, en pappa och två barn som vart jättebesvikna att mamma hade hunnit före =P å mamma tänkte ju knappast dela med sig så hon sa att hon inte hittat några höhö.

Emma pinar mig. Skickade bild på underbara flippflopps som jag älskar, men som är svåra att hitta och så varken finns min storlek och så har affären stängt. Grr...

Jag behöver få lite ordning på mig själv och innan jag gjort det är jag ingen individ som ska beskådas...

Mamma har börjar spela julmusik hm...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad exakt har man kastanjer till då förutom att tampa på dom? ;)

2009-09-20 @ 22:07:27
Postat av: EmmaH

wops! tänkte att det skulle bli ett kärt återséende av mallorca-flipflopsen :P

2009-09-21 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0