Relationsexperten...heh

Jag har redan skrivit idag men relationsproblemen för andra hopar sig och jag måste bara uttrycka en/två åsikter.

1. Man skriver INTE "I år HADE det varit X år och Xmånader" Är det slut så är det väl för fan slut! Sluta räkna!

2. Det kanske funkar för dem. Jag känner ingen av dem tillräkligt väl för att egentligen kunna hävda motsattsen men för att låta som en kristen som "inte är emot homosexuella" så säger jag "jag har inget emot det men, det är fel". Jag har jättesvårt att tro att det är kärlek. Jag tror mycket snarare på att det är "fan det blir enklast så här, okej jag älskar dig väl".
Bara för att man har barn ihop måste man inte älska varandra.


Kommentarer
Postat av: EmmaH

jag tror verkligen att det är äkta kärlek i ett homoförhållande :) kanske inte det naturliga som naturen valt. men vad gör det

2009-09-11 @ 20:17:09
Postat av: Emma H

eller nu har jag kanske fattat punkt 2 fel

2009-09-11 @ 20:18:42
Postat av: Sofia

hahahahhaha! Ja, det har du Emma. :P Det var ett exempel daaaaah! ;) Du är rolig du

2009-09-12 @ 21:55:57
Postat av: fille

haha ja gillar punkt ett starkt haha den ska ja börja köra med o det roliga är att ja vet vart den kommer ifrån:P

2009-09-15 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0