Obssession in a household

Min mamma kan inte döda spindlar hon suuuger på det.
"men du kan inte bara slå. Du slår jämt och så lyfter du på skon och då har de inte dött och kommer undan! Du måste trycka. TRYCK! håll kvar! AHHH!!"
"men döda den själv då!"
"jag vågar inte"

Idag  i tidningen var det en lista på hur bra universiteten i vårt av långa land är. Örebro ligger på tredje sista! Hur dum får man vara för att vilja läsa här höhö å så tror idioterna i örebro att de ska lyckas få en läkarutbildning hit. Hallå! Ni suger! Inte en chans.
Karolinksa låg iaf etta (där kom jag  in hehe skryt skryt) men man har ju inte råd å bo i stockholm...
Alla skolor som låg högst upp på l istan var dock "specificerade" skolor. Handel, teknik, antbruk osv. FÖRSTA "allmänna" universitetet på listan var Uppsala =D och linköping och Umeå kom straxt efter. De ligger alltså rätt mycket på samma nivå.
Vissa dagar ska jag te uppsala, andra linköping suck. tack och lov att det inte är dags än...
De två kommande veckorna är mina ödes veckor just nu. Jag måste sluta obsessa. det hjälper ju inget!

Höllu emma kan du inte ta å komma hit å göra sushi åt mig? eller jag kan komma te dig inga problem. Du får fixa sushikväll åt oss flickor, eller några av oss iaf =P

Ska jag våga vaxa benen? Nä lika bra att låta det växa lite till för att vara på den säkra sidan =P

Kommentarer
Postat av: mickan

haha, vaxa benen!!! du kommer väl ihåg hur det var när du vaxa andra delar ;)

2009-09-21 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0