Ge mig en kram godnatt

Tre ord micaela  Man - förtränger - smärta. =P

vad kul att ni har börjat komentera mera. sluta inte med det för gudsskull. skit kul ju! även om det typ bara är från emma och sofia men men =P

alltså jag FÖRSÖKER verkligen läsa folks bloggar. jag menar ju lixom att om jag nu vill att andra ska läsa min får jag väl läsa deras. men ni skriver ju så satans sällan! hinner ju glömma att ni har en innan den blivit uppdaterad
=(

Man kan inte måla in sig i ett hörn när det kommer till sitt eget liv va? eller kan man det?
jag har lite svårt att sova för tillfället. jag går igenom sånna perioder. fast just nu tror jag mig veta varför. Jag obsessar (?felstavning jag vet) och saknar. DÅLIG kombo.
Gud vad kul det skulle vara å få klä ut sig! ni vet som när man var liten och hittade lustiga kläder i mormors gardrob! Få låtsas vara någon annan, bara en liten stund.

It's just another manic monday...

Kommentarer
Postat av: EmmaH

dags för maskeradfest igen kanske? ;P

2009-09-22 @ 13:57:00
Postat av: Sofia

Nej.. ingen maskerad!

Jag vet Emma! Sushifest :D Du står för maten ;)



2009-09-22 @ 14:08:32
Postat av: EmmaH

oh my.... sushifest: ja! jag står för maten: nej!

2009-09-22 @ 15:03:35
Postat av: Sofia

Dåligt Emma! Dåligt ;)

2009-09-22 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0