Fucking jävla bildäck

Det gnager på mig. Det gnager så på mig så mina ben skakar. Ovisheten.
Oh come on will you kill me all ready!
Bryr mig inte om om det är ja eller nej längre. ta bara död på denna ovishet!
Jag är bara några knapptryck ifrån. Jag är det väldigt ofta. Men jag vill inte jinxa det. eller prata om det. Det finns inget att prata om så vi struntar i att fråga. det bara är.
Mina egna hjärnceller blöder.
Å vet ni vad det jobbigaste är? skriver jag en specifik mening här (jag vet precis vilken) så vet alla vad det är frågan om. Så jag låter bli och skriva den meningen och ni låter bli och fråga så blir vi alla nöjda. trött jag blir.
På mig själv! det är oxå frustrerande, när man själv är den ENDA orsaken. som vanligt.

När man börjat få blåmärken av sina jeans när man suttit i dem för länge så är det illa!
Jävla chipspåse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0