f-r-dagen 090909

Min ekonomi ser mörk ut... ska vi gå en sväng?

Ska jag börja på Liu vill jag oxå va med i den där partyföreningen. den som alla är fulla i helatiden =D
Linda läser min blogg! kan det betyda att hon fått igång internet i sitt nya hem? <3

längtar ut. ut å springa. men näsan rinner och hostan låter mig icke glömma. så även om jag vill så tror jag inte det är så smart. det brukars luta illa.
en promenad kanske får räcka.

Alltså förlåt, men kan man skriva tråkigare blogg än hon!? men jag vet. jag ska inte klaga, bara låtabli å läsa. men det är typ som att straffa sig själv. har jag gjort nå ont så kan jag pina mig igenom det hon skrivit å så känns det bättre. några tips på BRA bloggar? som inte handlar om hus, hem, barn, mode eller smink?

jag är på skrivhumör. det kanske märks. fast fel sort av skrivhumör. jag är på sånt där avundsjuk-på-alla-som-vet-vad-de-vill-med-sitt-liv-skriv-humör.

supernatural ska börja igen på tvn. DÖ femman dö!! jag har redan sett dem. tack vare sofia. ETT avsnitt kvar nu av säsong fyra. ETT. 22. jag skjuter på att titta på det. eftersom det VERKLIGEN kan vara sista.
Å idag har jag hyrt TRE filmer mor och jag ska se. men värsta besviken jag blev. de hade inte 17 again!! så det blev bond istället haha den samt hannah montana (vad i helvete gör jag i sverige? jag vill bo på ranch) och brudduellen.

Sirapen var GAMMAL (081108) och vit så det bidde ingen pepparkaksdeg...så istället smällde jag i mig FYRA chokladbollar och nu har jag ont i magen...

klipper en gräset gör alla det. hata bostadsföreningar

Fråga olle dokumentären är i kväll. den ska ses!


Kommentarer
Postat av: Linda

internet är min vän - härmed är jag även försäkrad för tydligen hade min hemförsäkring inte ordnat sig så magiskt som jag trodde...

2009-09-10 @ 15:00:16
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0