Every night's a friday night to me

Jag går in, hoppas på ett mejl. Tänker "jag ska mejla en massa nytt".
Har inte fått nått mejl. Vill inte skriva mejl...

Eddy fyller imorrn herrejisses. äntligen en rätt typ av festmännsika som blir 20! jippi för MIIIG! =P mohaha

David har muckat! Helt otroligt. Vart tar tiden vägen? Han skulle ju va inlåst så Grymt mycket längre än Glenn och så vipps så var det dags! Sofia lycklig. Grattis att det höll <3 But it ain't over =P

Herregud vad mycket man hinner med när man går upp på mornarna. Tänker inte dra allt jag gjort men jag är faktiskt stolt över mig själv =D jag förtjänar lite pepparkaksdeg...jag var ju ute å sprang förut höhö

Alltså det händer ingenting. Visst gör jag saker men det HÄNDER ingenting. Vänner vart är mina skandaler!? va va va??!! Fast emma är väl snart gravid så då lär det väl hända nått hehe å sofia lär inse hur jobbig david är (eller tvärtom =P) å fille kommer ha hånglat med alla på hennes jobb å malin kommer krocka å linda kommer inte klara en tenta. Marina har det ju redan gått åt helvete för (gumman!) foten och marie kommer vakna upp en dag och ha glömt att de är ihop. Eddy kommer rammla ner för en trapp och bryta tummen. Jennie kommer missa planet till Australien, men inte hennes pojkvänn. Emma C kommer flytta till stockholm å gifta sig. Micaela, HA! Micaela har redan gjort allt haha fast kommer hon göra något riktigt oväntat så är det å skaffa pojkvän =P
vilka har jag glömt och som vill veta sitt öde?
(märks det att jag är uttråkad?)
Å alla er jag nu gjort förbannade, vad kommer JAG göra? =P


Don't wanna fly if you're still on the ground


Kommentarer
Postat av: EmmaH

dumt rykte jag har! haha. iaf, vrf skulle david och sofias förhållande INTE klara det dom gått igenom. DOM TRÄFFAS JU VARJE HELG!! mer än linus och jag (inte bitter ;P). du kommer resa runt en massa och göra folk avundsjuka av resandet. sen går du biomedicinsk analytiker. gissar på en sådan framtid

2009-09-17 @ 15:26:31
Postat av: Sofia!

Haha! Känns som nån försöker provocera här så okej.

Jag tror att du kommer bo kvar hos din mamma i 20 år, tycka att popcorn och pepsi är en hel måltid och bygga upp det liv efter "de 5 serierna per dag som du bara måååååååste se" ;) moahhaha!

2009-09-17 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0