...och så var det oktober

Fy fan vilken jävla piss skit jag sitter i. Det sved i huvudet imorrse och jag kände mig på gränsen till apatisk coh allt går ut över tobbe. Blev visserligen bättre när jag väl tagit mig ur sängen, men det var en lååång väg.
Hela den här veckan har varit piss och jag vet (typ) varför. Detta var sista ödesveckan. Har mejlat polisen, men svaret jag fick avr så luddigt att jag var tvungen att skriva tillbaka igen.
"I mån av plats kommer du att beredas tillfälle att genomgå ordningsvaktsutbildning våren 2010. Den planerade utbildningen hösten 2009 har ställts in p g a för få lämpliga sökanden."
Är jag då lämplig sökande eller inte?

Det är freak kitchen på fredag! tjohoo! jag ska peppa med musik. stackars mamma haha
Jag känner min mamma mycket väl. Vi åkte och tittade på "ruckel" idag. (hus). Hon gick iväg och kollade genom fönstrena och jag hälsade på kossorna innan jag oxå började smyga. Mamma hade inte sagt ett ord till mig och vi hade inte ens gått i närheten av varandra men när jag väl tittat klart och hon oxå så visste jag att hon var kär i huset, och det var hon ju. suck =P

Jag tänker äntligen titta på 17 again idag och pappa är påväg med bröd. Vissa bitar är ju bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0