Krossade gatulyktor

¨Så där tidigt har jag då typ...aldrig varit uppe. haha eller det har jag ju fast det var så längesedan så jag minns inte. Blir spännande det här med att inte skriva namnen =P
missade bussen gjorde jag sen. var det så där det kändes. SURT heh

Det känns i luften som att den är redo att släppa ifrån sig snö! Är inte riktigt tillräkligt kallt på dagarna dock tror jag. Tillräkligt kallt dock för att inte vilja gå ut och springa. jag sov middag istället hihi
Å jags er framemot julen. det är inte ens november och jag längtar efter att få se ljusstakarna i fönstren. Det är sån här man blir när man missar EN jul haha. jag tänker ha julstök, julbak och massa mysiga ljus. Synd på henne, hade kunnat vara kul å göra med na men vad ska man göra lixom. suck.

Den där karln med kameran svarar ju inte "jag svarar alltid inom 24 timmar" jo tjena.

Jag får för mig så mycket bra saker på nätterna. sen när jag vaknar frågar jag mig själv "är du dum i huvudet. det där går ju aldrig det fattar du väl?" jo jag kan klanka ner tillräkligt på mig själv, men tack iaf!

Imorrn måste jag se till att det blir någon mat lagad i det här huset. Jag är hungrig NU men det är bara att stå ut =P

Herregud det är mindre än en månad tills malin och emma åker =O
å jag vet själv knappt vart jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0