Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Har ont i ryggen. skulle behöva gå ut och gå men har fått tillräckligt med friskluft idag =P
genom mögligt hus... märklare ska inte vara säljande har jag kommit fram till. jag har ju träffat en del och de ska givetvis proppsa för sitt obejkt men det ska de ha något att komma med. De ska ha koll på faktan. det där huset blev övergivet, i så dåligt skick var det då ska man nog inte gå runt å säga att det är ju "bara det där som behöver fixas"

Drömde att jag var komiker i natt =D Det är nog en sån där dröm jag hars om jag vet aldrig kommer gå i uppfyllelse =P

Jag älskar mitt tangentbord på min lilla dator! Jag är nu inskriven hos arbetsförmedlingen. HA! vilket skämt.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta:
"Skulle kursen starta om några veckor hade du kommit med. Nu vet vi inte exakt när kursen blir av - det kan dröja bara några månader upp till ett halvår - och så långt i förväg kan myndigheten inte lova en plats. Vi återkommer till dig"
Men det betyder ju iaf att ajg INTE är olämplig =D

Jennie som tydligen började med sushin har åkt till australien emma är påväg. Jag måste alltså föra detta vidare. Imorrn ska det handlas.

Vet inte vad jag kom fram till igår, men det var allt något.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack för din kommentar :D jag gillar allihop!

2009-10-14 @ 19:52:45
URL: http://norderphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0